Zestaw początkującego czyli Age of Sigmar paints + tool set
Witam, dzisiejszy wpis dotyczy nowego zestawu farbek i narzędzi od Games Workshop, wydanego przy okazji nowej edycji Age of Sigmar.
ZESTAW
Pudełko to jest dedykowane początkującym...
Ciernie i Gwiazdy: TGB v 0.1b
Dziś czas na opublikowanie kolejnej wersji zasad do taktycznej gry bitewnej, będącej owocem kolejnych testów, przemyśleń i dyskusji na temat koncepcji gry oraz jej...
Ciernie i gwiazdy cz.1 rdzeń mechaniki.
Witam, czas na pierwszy merytoryczny wpis na tym blogu, dotyczyć on będzie rdzenia mechaniki autorskiej gry fabularnej Ciernie i Gwiazdy mego autorstwa. Jak wspominałem...
Ciernie i gwiazdy cz. 3 Kreacja postaci II
Witam w kolejnym wpisie na mym blogu, dziś będę kontynuował rozpoczęty wątek kreacji postaci. Opisany zostanie dziś ważny parametr wieku postaci oraz schemat pochodzenia...
Dzicz i Potwory – Owoce testów
Po testach, rozmowach i zebranych opiniach wprowadziłem kilka poprawek do mechaniki gry. Dotyczą one głównie zasad tworzenia postaci oraz parametrów, choć nie zabrakło typowych...
Ciernie i gwiazdy cz.2 Kreacja postaci I
Witam, czas na pierwszą część schematu tworzenia postaci, oprócz suchych zasad będę również objaśniał ideę za nimi stojącą, czyli, jak i dlaczego obrałem takie,...
Ciernie i Gwiazdy: Kosmiczna gra fabularna 0.6
Dzisiejszy wpis będzie o kolejnej już wersji mej autorskiej gry fabularnej. Od poprzedniej wersji systemu wiele się zmieniło. Gry testowej ujawniły 3 problemy, które...
Ciernie i Gwiazdy: Kosmiczna Gra fabularna 0.2
Od dawna nie pojawił się żaden wpis, częściowo z powodu przygotowywania materiałów do dzisiejszego – poprawiona i rozszerzona wersja zasad do obszerniejszego z mych...
Ciernie i Gwiazdy: Kosmiczna Gra Fabularna
Witam, w dzisiejszym wpisie zaprezentuje większy z moich autorskich projektów – papierową grę fabularną osadzoną w konwencji sci-fi. Idea stworzenia gry fabularnej powstała stopniowo,...
Kosmici atakują czyli XCOM: Enemy Unknown
XCOM: ENEMY UNKNOWN to pierwsza od wielu lat w miarę udana, a co najważniejsze będąca sukcesem finansowym część jednej z najstarszych serii gier taktycznych...
Wizardry 8 – czyli lochy i robale
Witam w pierwszy wpisie dotyczący elektronicznej rozgrywki. Dzisiaj opisze wrażenia z ogrywania klasycznego tytuły odradzającego się powoli gatunku gier polegających głównie na walce i...
Ciernie i Gwiazdy: Gra fabularna 0.3 – cięcia i przyspieszenie.
Dzisiejszy wpis to kolejna już aktualizacja mej autorskiej gry fabularnej, która po okresie rozwoju gry bitewnej znów otrzymała trochę uwagi.
Aktualna wersja różni się od...
Ciernie i gwiazdy cz.4 Kreacja postaci III
Witam w przedostatnim wpisie dotyczącym tworzenia postaci w mym autorskim systemie, dziś opiszę predyspozycje wrodzone, zdolności oraz listę umiejętności. Będzie to wpis dość obszerny,...
Spóźniony staruszek czyli Might&Magic VIII Day of the Destroyer
Dzisiejszy wpis dotyczy dość starej gry ze schyłkowej fazy rozwoju klasycznych komputerowych rpg – dungeon crawlerów. Gdy wychodził już ósmy tytuł długiej serii Might...
Adam Jensen po raz drugi czyli Deus Ex Mankind Divided
Seria Deus Ex doczekała się nie dawno kolejnej odsłony. Kontynuuje ona historię Adama Jensena po wielkiej katastrofie, której świadkiem byliśmy pod koniec Human Revolution....
Optymalizacja i poprawki czyli Ciernie i Gwiazdy: TGB 0.2
Wakacje to idealny czas na poświęcenie się rozwojowi swoich projektów, choć niektóre z nich, tak jak ten blog leżały odłogiem. W czasie zaniedbywania strony...
Ciernie i Gwiazdy – Wprowadzenie do świata I
Dawno nie było nic na temat mych autorskich systemów, więc dziś zamiast mechaniki przedstawię kawałek świata, dokładniej pierwszą rzecz, jaką powinien mieć każdy dobry...
Taktyczne paroboty czyli Steamworld Heist
Dawno nie miałem okazji grać w bardziej taktyczne tytuły, a ten niepozorny indyk okazał się jedną z najprzyjemniejszych gier tego typu, jakie miałem szczęście...
Zmęczenie materiału, czyli czemu nie gram w crpg
Ostatnio doszło u mnie do totalnego zniechęcenia się gatunkiem komputerowych gier fabularnych, co wpłynęło m.in. na zmniejszenie częstotliwości wpisów na blogu. Spowodowane to jest...
Magią i mieczem czyli Dark Messiah of Might and Magic
Witam, dzisiejszy wpis dotyczy ciekawego połączenia perspektywy z pierwszej osoby i gry akcji osadzonej w pseudo średniowiecznym fantasy. Tytuł, który w mej opinii zawstydza...